• Tudnivalók: Az abroncs futófelületének bionikus a kontúrja. Ennek eredményeként kritikus helyzetekben, pl. fékezéskor megnövekszik a gumiabroncs úttal érintkező felülete, ami egyszerűen rövidebb fékutat jelent. Ideáli a közép és felső kategoriás autókhoz.
ContiTwist recenze pneumatik
Průměr na základě 301 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry
3 691
17.12.2020
od
Zorma
Kicsit tartottam a Twist gumi tapadása miatt esőben, de meglepően jó minden időjárásban.
18.06.2020
od
Péter
Száraz aszfalton egy átlagos gumi! Nem is túl tapadós, de nem is túl csúszós! Közép kategoria! Nedves úton gyalázat! Életveszélyes nedves úton fékezéskor és kanyarodáskor. Egyenesben nedves aszfalton nagyobb gázadásra képes kifarolni egy csupán 20 LE-s motor. 1 hónapig volt a motoron és lecseréltem egy másik márkára, ezt meg eldobtam jó messzire. Egy Continental nevű cégnek ez igen nagy szégyen, ilyen gumiabroncsot kiadni.
25.05.2020
od
Tuboly Péter
Ez az abroncs egy nehezen melegedő, abroncs, ami robogónál készült guminál elég érdekes tulajdonság. Szárazon, átlagos tapadással bír, de elmegy. Kanyarban nem igazán érzem stabilnak a motort! Még ezt is ki lehet küszöbölni rutinnal és bátorsággal!
Viszont! Vízes aszfalton ennek a guminak a teljesítménye egy kalap s... Életveszélyes!
Túl vagyok már jópár motoron és legalább annyi gumimárkán, de ilyen hulladékkal még nem futottam össze! A motort egy 8 és egy 10 éves Dunloppal vettem. Azok sem csúsztak jobban, csak kopottak voltak. Szégyen!
View more reviews
Márka |
Continental |
Szezon |
Scooter |
Modellsorozat |
ContiTwist |
Dimension |
130/70-10 RF TL 59M hátsó kerék, M/C, Első kerék |
Szélesség |
130 |
Tyre profile |
70 |
A gumiabroncsok méretei |
10 |
Terhelési index |
59 |
Gyorsasági index |
(M) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Tömlő nélkül gumi |
M/C |
Igen |